Przejdź do głównej zawartości
WCIES
  • Polski ‎(pl)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
  • Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
  • Strona główna

Dobór najefektywniejszych metod pracy w edukacji zdalnej

  1. Strona główna
  2. Kursy
  3. Szkolenia wspierające dla nauczycieli
  4. Dobór najefektywniejszych metod pracy w edukacji zdalnej
  • 1 (bieżący)
  • 2
  • 3
  • » Dalej
Etap III - Kreatywne techniki pobudzające motywację wewnętrzną uczniów do nauki cz.2
Etap III - Kreatywne techniki pobudzające motywację wewnętrzną uczniów do nauki cz.1
Etap III - Zastosowanie i prezentacja działań aktywizujących wybrane metody i formy pracy dla II etapu edukacyjnego
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod czynnych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania technicznych i zawodowych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod czynnych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów ścisłych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod czynnych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów humanistycznych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod oglądowych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania technicznych i zawodowych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod oglądowych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów ścisłych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod oglądowych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów humanistycznych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod podających w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów technicznych i zawodowych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod podających w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów ścisłych
Etap III - Zastosowanie i prezentacja metod podających w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów humanistycznych
Kreatywne techniki pobudzające motywację wewnętrzną uczniów do nauki cz.2
. Kreatywne techniki pobudzające motywację wewnętrzną uczniów do nauki cz.1
Zastosowanie i prezentacja działań aktywizujących wybrane metody i formy pracy dla II etapu edukacyjnego
Zastosowanie i prezentacja metod czynnych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów przyrodniczych
Zastosowanie i prezentacja metod czynnych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów ścisłych
Zastosowanie i prezentacja metod czynnych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów humanistycznych
Zastosowanie i prezentacja metod oglądowych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów przyrodniczych
Zastosowanie i prezentacja metod oglądowych w edukacji zdalnej dla treści z obszaru nauczania przedmiotów ścisłych
  • 1 (bieżący)
  • 2
  • 3
  • » Dalej
Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Strona główna
  • Polski ‎(pl)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną