Skip to main content
Side panel
WCIES
English (en)
English (en)
Polski (pl)
You are not logged in. (
Log in
)
Home
Łączenie środków dydaktycznych cyfrowych z analogowymi wraz ze sposobami i metodami ich prezentacji
Home
Courses
Szkolenia wspierające dla nauczycieli
Łączenie środków dydaktycznych cyfrowych z analogowymi wraz ze sposobami i metodami ich prezentacji
Course categories:
Eduwarszawa.pl
Eduwarszawa.pl / ZERO DAY START - pierwsze kroki z Microsoft 365 (Office 365) w szkole
Eduwarszawa.pl / ZERO DAY START - pierwsze kroki z Microsoft 365 (Office 365) w szkole / Szkolenia indywidualne
Eduwarszawa.pl / ZERO DAY START - pierwsze kroki z Microsoft 365 (Office 365) w szkole / Szkolenia rad pedagogicznych
Eduwarszawa.pl / ZERO DAY START - pierwsze kroki z Microsoft 365 (Office 365) w szkole / Szkolenia PPP
Eduwarszawa.pl / Microsoft 365 - współpraca i nauczanie zdalne
Eduwarszawa.pl / Pakiet Office365 w pracy w biurze
Różne
Szkolenia wspierające dla nauczycieli
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Przygotowanie warsztatu nauczyciela
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Przygotowanie pomocy dydaktycznych online - technika prezentacji w nauczaniu zdalnym
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Przygotowanie pomocy dydaktycznych analogowych - technika ich prezentacji w nauczaniu zdalnym
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Łączenie środków dydaktycznych cyfrowych z analogowymi wraz ze sposobami i metodami ich prezentacji
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Dobór najefektywniejszych metod pracy w edukacji zdalnej
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Realizacja celów lekcji w formie online
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Efektywność pracy w edukacji zdalnej i hybrydowej
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Wzmocnienie strategii motywacyjnych, energetyzowanie
Szkolenia wspierające dla nauczycieli / Higiena pracy w zdalnym trybie nauczania. Dbanie o zdrowie i samopoczucie fizyczno-psychiczne nauczycieli i uczniów
Search courses
Go
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w klasach I-III- treści nauczania z zakresu edukacji polonistyczno-przyrodniczej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w klasach I-III- treści nauczania z zakresu edukacji matematycznej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w klasach I-III- treści nauczania z zakresu edukacji muzycznej, plastycznej i zdrowotno-ruchowej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w klasach IV-VIII- treści nauczania z zakresu edukacji polonistyczno-przyrodniczej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w klasach IV-VIII- treści nauczania z zakresu edukacji matematycznej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w klasach IV-VIII- treści nauczania z zakresu edukacji muzycznej, plastycznej i zdrowotno-ruchowej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w szkołach ponadpodstawowych- treści nauczania z obszaru edukacji humanistyczno-przyrodniczej
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w szkołach ponadpodstawowych- treści nauczania z obszaru przedmiotów ścisłych.
Zastosowanie treści z analogowych pomocy dydaktycznych do bezpłatnych aplikacji i ich prezentacji cyfrowej w edukacji zdalnej w szkołach ponadpodstawowych- treści nauczania z obszaru przedmiotów zawodowych